Thursday, March 1, 2012

Uue pere juures.

Ma olen nüüd uue pere juures. Mul on siin ka oma tuba ja minu voodi pole enam traditsiooniline korea voodi (õhuke madrats põrandal) vaid on täiesti tavaline voodi. Ma ei eelista kumbagi varianti rohkem, aga mõtlesin lihtsalt, et teen teatavaks :). See on mu esimene õhtu uue pere juures ja kahjuks pean tunnistama, et pereelu tundub siin vähem olema kui minu saabumisperes. Aga see oli alles minu esimene päev siin ja tegelikult on kõik väga toredad. Kuigi ma pole veel kohanud oma ühte kahest vennast ja vahetusõde, kes on praegu vahetusõpilane USA-s. Boonusena on neil kodus 6 kuune kutsikas!!!
Homme lähen ma esimest korda kooli. Ma ei kujuta üldse ette mis minuga seal toimuma hakkab, ilmselt pean ennast klassi ees tutvustama, korea keeles...Ma ei valeta üldse kui ütlen, et olen väga-väga-väga närvis. Tegelikult pole sellel närvitsemisel ilmselt mingit mõtet, aga ma arvan, et ma pärisin selle *ande* mõnelt oma esivanemalt ja ma ei saa sinna midagi parata. Ma peaksin tegelikult magama minema, aga ilmselt ei tuleks mul praegu niikuinii und. Homme saan ma ka oma koolivormi kätte, kui kõik plaanipäraselt läheb.
Täna oli muide ka Korea iseseisvuspäev! (Ja minu saabumispere vanemate pulma-aastapäev =D)
Kaks päeva enne uude peresse kolimist (ehk siis 28.veebruaril) käisin oma õega Mere Maailmas ja Sky kunstigaleriis, mis asus väga kõrgel ja kust avanes väga lahe vaade linnale. Sellest toredast päevast tulevad siia pildid (+mõned vanemad pildid).
Käisime õega jälle jäätist söömas.

Minu saabumispere vanemad ja vanaema.

Mina koos vanaemaga.

Mere Maailmas oli akvaariumites väga põnevaid tüüpe...

...nagu näiteks need sellid....

Tema ei olnud akvaariumis.

Meie ka ei olnud akvaariumis.

Eiki sugulane ei olnud ka akvaariumis.

.....ja Ämblikmees! (Kes oli akvaariumis =D)

Poosepilt hülgega XD.

Minu õde kes sai omale just breketid.

Saarmas, kellele sai süüa anda. Neid oli seal veel ja nad olid ülipopulaarsed.

Smile'n wave, boys!

Tore vaade, toredate korrusmajadega.




Tervitused Kellile!


H nagu helikopter.


Han-i jõgi, vist.

Minu ülimaitsev bibinbap juustuga.

Minu ainult pildi jaoks naeratav õde. Ülejäänud aja kui me sõime oli ta väga õnnetu. Kõik kellel on breketid olnud või on, teavad kui valus on söömine kui sa oled just breketid saanud.

Käisime 29.veebruari õhtul väljas söömas ja samal ajal käis Korea jalkatiimil väga tähtis mäng. Ja nad võitsid selle tähtsa mängu XD!!!

Vahetusisa.

Mina, vahetusvend.

Toit.
Praeguseks on kõik, sest Triinu läheb homme esimest korda kooli ja peab nüüd tuttu minema. Tervitused kõigile!!!!

3 comments:

  1. Soovin sulle head uut kooliaastat!
    Loodan, et sul on tore klass ja mõistlikud õpetajad.
    Ja koolivorm XD

    ReplyDelete
  2. Tintsu Mintsu läheb kooli XD. Me proovime sulle ikka selle pakki ka ilusti posti panna XD ma loodan, et te ikka hakkate lõpuks korraliku pere elu ka elama XD, kes sinuga uues peres suhelda oskab? ja kas su vend on normaalne, kahju et sa teistega ei ole veel ohtunud XD.

    ReplyDelete
  3. Triinu ma arvan, et sa saad hakkama ja ei pea pabistama XD. Tahaks väga su koolivormi näha :).

    ReplyDelete