Saturday, March 24, 2012

Minu teine vend ja Western Dom.

Eile kohtusin lõpuks oma noorema vahetusvennaga. Ta on tore nagu mu vanem vendgi, ainult natuke elavama loomuga :D. Eilsest päevast pikemalt: tulin koolist koju, ütlesin kõigile tere (ka oma teisele vennale) ja siis läksin oma tuppa tuttu (Enne vist rääkisin tegelikult oma emaga Skype-s....ei mäleta). Mul oli juba koolis natuke haiglane tunne, niiet need kolm tundi und olid igati õigustatud. Ja siis kui ma olin just ülesse ärganud, tuli mu vanem vend ja küsis, et kas ma olen nõus välja sööma minema. Ma mõtlesin, et miks ta üldse küsib, sest mul oli kõht tühi. Ja siis nad küsisid, et kas ma olen nõus kimchi-tšiget, ehk kimchi-hautist (ma arvan, et nii on kõige õigem tõlkida), sööma. See on üsna vürtsikas, aga kuna ma olen siin ikka head trenni saanud vürtsikama toiduga, siis ma ütlesin, et ma olen nõus kõike sööma. Niisiis läksime kimchi-hautist sööma. Autos sain teiste jutust ainult nii palju aru, et Triinu kõht jääb täna küll tühjaks....Ja see hautis mis me sõime oli üsna vürtsikas, aga väga hea. Triinu kõht ei jäänud kohe kindlasti tühjaks :D. Aga tore asi on see, et igakord kui ma kimchit söön hakkab mu nina vesistama ja nende jaoks on see, kui Triinu taskuräti välja otsib, märk sellest, et toit on liiga vürtsikas. Tegelikult ma ei ole saanud kordagi kimchit nii süüa, et nina poleks vesine, isegi kui see pole minu jaoks liiga vürtsikas. Nii-et ma siis seletasin neile (jälle), et toit on hea ja pole liiga vürtsikas :D.
Nii...Siin on minu vanem vend, minu noorem vend (kes meelega tõstis kruusi omale näo ette, tõsiselt ma ootasin, et ta selle ära võtaks aga kuna ta seda ei teinud, siis ma tegin lihtsalt pildi ära. Ja keegi ei ütle kunagi kimchi, kuigi ma ütlen enne pildi tegemist-Öelge kimchi!) ja minu isa.

Ema on ikka tore ja poseerib ka natuke :D.

Meie nämm nämm.
Ja peale väljas söömist tuli mu vendadel mõte kinno minna. Käisime korra kodust läbi ja läksime kõik koos kinno. Vaatasime mingit narko smuugeldamise filmi, mis oli suht mõttetu aga magama ka päris ei jäänud. Kellelegi päriselt see film ei meeldinud :D, aga mul oli üli-üli hea meel, et me koos midagi toredat tegime. Sõime magusat popcorni ja puha :D. Kodus läksin kiirest pesema ja tuttu, sest mul on laupäeviti kell 9:30 korea keele kursused (tavaliselt tõusen sellepärast laupäeviti 7:25). Hoolimata minu kiirustamisest jõudsin magama alles kell 1:00. Hommikul jõudsin ilusasti keele tundi, kus millegipärast olime ainult mina ja Ash (see inglike Uus-Meremaalt). Tund oli täna lühike, sest õpetaja viis meid raamatupoodi! Raamatupoodi!!! See oli nnii tore :D. Me ostsime omale raamatuid, millest väikesed korea lapsed õpivad, kirjutamist ja muud sellist. (Võibolla teen neist teile kunagi pilti, aga praegu olen liiga laisk ja tegelen nende videodega, mis ma tahan ülesse panna.) Ja peale seda läksime Ash-iga Western Dom-i šoppama. See oli üli tore! Me sõime tänavatoitu (streetfood, ma ei tea kuidas seda paremini tõlkida kui tänavatoit :D) ja migeid asju mis meenutasid keeksi, aga ma unustasin neist pilti teha vist :D. Pole hullu, ma ilmselt jõuan neid kunagi veel süüa. Igatahes olid need ülihead, välja arvatud maisimaitseline...see oli kohutav, mul tulevad külmavärinad peale kui ma sellest mõtlen. Jah, see maitses tõesti nii halvasti. Need keeksi asjad olid magusad. All on pilt tänavatoidust.
Teretulemast Western Dom-i!

See tädi on vist SNSD-st. Äkki keegi aitab öelda, kes see tädi selline on :D?

Meie tänavatoit, ülihea!


Ja kui hästi läheb, järgneb sellele postitusele teine, mis sisaldab neid videosid, mis ma koolis tegin ja ühte tänase päeva videot. Ma peaks rohkem filmima ja rohkem tähele panema kuidas ma filmin :D. Aga see postitus läheb nüüd igaks juhuks ilusasti blogisse.

6 comments:

  1. huvitav, kas neid korea toite on võimalik siin eesti kodus ka valmistada? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et midagi ikka on võimalik teha, aga jama võib tulla sellega, et neid marineeritud asju on kas raske leida või, pigem ma arvan, pole üldse saada...Aga mul on plaan millalgi (kui hästi läheb, siis aprilli keskel) Eestisse väike pakike saata, mis võiks sisaldada paari toredat toidu moodi asja, kuigi neid marineeritud asju ma ikka saata ei saa :(. Aga te saate ehk Viljandis ühe Korea rämpstoidu õhtu teha või midagi. Ma tegelikult täpselt ei teagi, mis ja kas ma teile saata saan, aga eks me näeme.
      Aga tegelikult ma arvan, et sinu leidlikkusega saaks midagi Koreapärast valmis küll :D!

      Delete
  2. See tüdruk SNSDst on Yoona ^^ Annan teada, et jälgin nüüd ka su blogi (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh info eest! Aga sellest, et sa teada annad on kahjuks vähe, sest ma ei mäleta hetkel kedagi :) nimelist. Ehk kergitad saladuseloori järgmises komentaaris :D.

      Delete
    2. Hehe, ma olen täiesti võõras, leidsin lihtsalt su blogi otsides info õpilaste kohta, kes Aasiasse vahetusõpilaseks läinud on. (:

      Delete
    3. Meeldiv tutvuda, sel juhul :D.

      Delete