Monday, February 27, 2012

Jälle söömas....toit on liiga hea!

Tervitused jälle! Käisin täna oma koolis. See oli üsna hirmus...ma ei tea paremat sõna millega seda kirjeldada, nii-et ma ütlen lihtsalt hirmus. Ma olin nii närvis ja direktor tundus kuidagi hirmus. Aga see ingliskeele õpetaja, kes meiega rääkis oli hästi tore. Pilte mul sellest pole, aga mul on pilte üleeilsest-käisin oma venna sõpradega (ja vennaga) väljas söömas. Nad olid väga toredad. Ja see tüdruk, kes meiega oli on väga-väga tark ja väga tore ja ilus :). See oli selline läänelik koht ja ma sõin üle pika aja kahvliga XD, aga nuge meil ei olnud :).
Venna sõbrad.

Mina vennaga.

Minu lemmikud :).

Mu juuksed on äärmiselt sassis, Seol on väga tuuline kogu aeg.
Nii, ja nüüd ma vastan paarile küsimusele:
Praegu elan ma oma õega ühes toas, aga 1.märtsil kolin ma oma uue pere juurde. Praegu minu vahetusõde räägib minuga inglise keeles, ma ei tea, kas mu järgmises peres on keegi kes hästi räägib. Mu praegune pere on kristlik, järgmise kohta ma ei tea. 
Rohkem mul praegu aega pole....Aaaa ja lehma pildil, mis eelmises postituses on-lehma silmad on korea keeles piim ;).
Tervitused!!!

6 comments:

  1. meie Kadiga mõtlesime, et sa ei saa seal piima juua ja sellepärast joonistad oma märkmikku lehmi.(Näljane mõtleb ikka leivast.)Nu panime väheke puusse siis.Head kaheksajala isu siis ja mida sa üldse jood seal? Söökidest teame juba üht-teist.Sinu Eesti emps.

    ReplyDelete
  2. Hehe, mu õde lihtsalt õpetas mulle kuidas piim korea keeles on ja ma joonistasin sellest lehma XD. Toit on liiga hea, ma lähen ilmselt väga paksuks :P. Ja korea köök on väga rikkalik, kimchi-sid on juba üle 200 erineva variandi, ma ei tea kas see läheb kimchi alla, aga mulle hullult maitseb shikimchi :D. Mõnikord joon mahla ja restoranides pakutakse tavaliselt mingeid imelikke teesid, mis on toidu kõrvale päris head. Ja kodus joon toidu kõrvale enamasti vett, aga kui ma tahaksin saaksin piima ka, aga ma ei taha :).

    ReplyDelete
  3. Emme miks sa kasutad minu kontot sul on ju endal ka konto olemas??
    Triinu ütles et see kampsun on roheline aga mulle küll ei tundu selles valguses XD XD XD

    ReplyDelete
  4. oota, kas ma saon õieti aru, et kui ma ütlen "lehma silmad", siis ma ütlen korea keeles "piim"? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina sain hoopis aru, et need märgid, mis lehma silmade all on, tähendavad piima:)

      Delete
  5. Need kaks ringi ja need kriipsud, mis nende all on on korea keeles u-ju, mis tähendab piima :D.

    ReplyDelete