Saturday, March 31, 2012

Poodlemisest, õhtustamisest ja veel paarist jaburast asjast...

Täna käisin üksinda poodlemas...mu vanemad vaatasid mind nagu hullu, kui ma ütlesin, et lähen üksi. Ash ei saanud täna tulla ja kõik mu sõbrad õpivad eksamiteks...Mu vanemad alguses, kui ma ütlesin, et lähen üksi, arvastid vist, et mul polegi sõpru :D. Aga ma seletasin täiesti arusaadavas kehakeeles (jah, mu Korea keel on endiselt väga vilets, aga ärge muretsege, küll ma arenen.....võibolla :D), et kõik mu sõbrad õpivad. Tegelikult, kui ma lärele mõtlen, siis ma rääkisin ikka ka natuke, väga natuke. Ja siis ma läksingi, bussiga ja puha. Bussi süsteem on minu jaoks väga keeruline, sest ma ei tea õigeid peatusi. Niisiis ma läksingi bussi peale, millega ma iga päev kooli sõidan, tulin kooli juures maha, sest see buss läks teisele poole kui mina tahtsin minna, ja siis kõndisin umbes 10 minutit ja olingi jälle Western Domis. Meil on siin teisi kaubanduskeskusi veel, aga millegi pärast on Western Dom mulle lemmikuks saanud + ma tahtsin sealt midagi kindlat osta, mida ma teadsin, kust sealt saab. Ja siis ma poodlesin ringi natuke ja leidsin oma unistuste poe! Seal on riided täpselt minu maitsele ja need on niiii ilusad seal, aga kahjuks on see pood natuke kallim, kui mulle meeldiks. Mitte ülikallis, aga siiski...Ja siis ma läksin Starbucksi ja tellisin omale kakao cappuchino ja tiramisu (mis kahjuks oli nattuke pettumustvalmistav: ilmselt on asi selles, et minu õde Eestis on küpsetiste peale meister ja on mu ära hellitanud + veel terve nimekiri inimesi (päriselt ka, neid nimesid tuleks omajagu, kui ma kõik kirja paneks!)...niiet ma olen lihtsalt parimaga harjunud XD.). Ja siis ma lugesin läbi ühe raamatu, mis ma omale olin ostnud. See raamat oli lihtsustatud variant Mr. Hyde ja Dr.Jekyll-ist, ning see on inglese ja korea keeles. Põhimõte on selles, et selle abil saab inglis keelt õppida. Mina pidin selle abil tulevikus korea keelt õppima, aga kahjuks ei suutnud ma end tagasi hoida ja ma lugesin selle läbi :(. Aga ma loen seda tulevikus kindlasti veel korra, sest lihtsustatud variandis oli ära kaotatud kogu sõnaosavus, mida ma tean originaalis olevat (mul on arvutis ka originaal) ja ära oli kaotatud ka enamus kirjeldustest ja ma lihtsalt armastan kirjeldusi, olgu need tegelaste kirjeldused või loodus kirjeldused, vms (ma ei imesta, et ühed minu lemmik kirjanikkest on J.R.R. Tolkien ja Walter Scott). Ja siis ma läksin koju ja suhtelsin jälle natuke Eestiga ja ühel hetkel tuli mu vend ja ütles, et me sööme õhtust väljas ja koos meiega tuleb ka mu ema õde. Ja siis ma rääkisin veel natuke oma Eesti perega, kuni järsku olid ema ja tädi ja isa siin ja mul läks jällegi väga kiireks. (Aga Eestist kuulsin jahmatavaid uudiseid-mu kass, Kurru, oli haige olnud, seda ma teadsin varem ka, aga siis mu emme oli ta haiglasse viinud ja Kurru pidi tilguti all olema natuke jne...vaene Kurru. Aga ma olen ta üle nii uhke, sest ta on tark kass ja on alati peaaegu rahulik. Emme ütles, et ta oli arsti juures ka kiita saanud :D. Aga ma ikka arvan, et kui ma Koreast tagasi tulen, siis ma ei või enam kuhugi kauemaks minna, sest alati kui mina ära lähen, satub keegi haigalsse....üks suvi kui ma orkestrilaagris olin kukkus minu kilpkonn Eiki (hüüdnimega kala XD) oma kilbi sisse mõra :(. Nüüd on ta terve, aga ikkagi. Vähemalt emme hoolitseb kõigi eest hästi, loomade ja issi eest ka :D. Kadi (mu õde) saab vist ise hakkama enamus ajast XD.) Jutt läks kuhugi väga kaugele ära....Igatahes, käisime siis väjas söömas ja sõime jällegi Bulgogit :).
Minu isa ja vend.

Minu ema ja ta õde.

Meie bulgogi vaikselt valmimas.

Mina ja isa.


Kõrval road.

Lubage teile tutvustada ühte minu superlemmikute triost: Mandu!!! (Kui te mäletate, siis teised kaks on Bibimbap ja kimbap :D)

Selline näeb mandu seest välja......see on nii hea!

Manduga koos on kausis bulgogi, mis oli selles restoranis eriti hea. Tõsiselt, see oli kõige-kõige parem bulgogi, mida ma saanud olen.

Peale bulgogit toodi lauda veel mingid nuudlid, mis on vist alati bulgogile järgnevad ja selleks ajaks oli minu kõht juba lõhkemas ja ka minu ema oli juba neli korda, nii muuseas, maininud, et tal on kõht väga-väga täis XD. Ja siis pildil on natuke näha, kuidas tavaliselt peale restoranis einestamist, näeb laud välja, nagu oleks sõda üle käinud. 

Siin lauapoolel pole sõda veel päris läbi.
Ja nüüd vaatavad ema ja isa teises toas telekat (mina vaatasin ka enne, aga siis tikkus uni nii peale, et ma mõtlesin, et blogin parem kähku midagi valmis siia :D), vend on oma toas ja mina, otseloomulikult, kirjutan blogisse. Vabandust, et mu kirjutamine vahepeal käest ära läks, aga mul lihtsalt oli tuju kirjutada ja ma mõtlesin, et (noh) mis siis ikka, kirjutan, mida tahan. Aga homme läheme emaga koos kinno, et Triinu jälle üksi ringi tuigerdama ei läheks-mine tea mida see hull jälle korraldab :D!
Ja nüüd ma mäletasin pilt vaadates veel üht asja, mis on minu jaoks nii hämmastav, et pean selle kirja panema! Nimelt, ma ei näe oma parema silmaga-sünnist saati pole näinud, nii-et see pole minu jaoks probleem, aga söögilauas, või üldse kuskil seltskonnas olles eelistan ma istuda/seista nii, et keegi minust paremale ei jää. Siis ma ei pea oma pead väänama sinna poole koguaaeg. Ja oma (vahetus)peres ma pole veel kordagi valinud söögilauas ise oma kohta, ema on alati viibanud mingi koha poole ja öelnud, et Triinu, istu siia. Ja iga kord istun ma täpselt sobivas kohas. Ja ma panin seda tähele alles täna, kui me söömas käisime. Ma arvan, et YFU ütles mu vahetusperele, et ma parema silmaga ei näe, aga, ma lihtsalt olin täna, selle avastuse üle väga üllatunud, sest ma kunagi ei tulnud selle peale, et nad sellega arvestavad. Ja see oli meeldiv üllatus ja ma olen oma vahetusperele tänulik, et nad mu eest nii hästi hoolitsevad! Ja siis mulle tundus, et mu pere on minu Eesti pere sarnane, sest Eestis ka alati mu pere arvestab sellega. Ja see on väga armas, nii mu päris-, kui mu vahetusperest.
Lühidalt: tore päev oli :D.
Tervitused!!!

Märkus Iidale/ A note for Iida:
Iida, I am very sorry, but I forgot to translate some of the stuff into english in the process....It's too late to do that now too, because it is very late and I still have to take a shower before I can go to sleep. I really am sorry... I try not to forget the next time!
Take care!

3 comments:

  1. Emme ei taha, et sa üksi koju jääksid ehk annad jälle koerale pähkleid. Kutsul oli rudselt kõht lahti eelmine kord XD ja mine sa tea ehk hakkad taalle veel oma eesti šokolaadi sisse söötma XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule, see on kõige mõistlikum komentaar, mis elus üldse kungi kirjutanud oled :D! Sul on ilmselt õigus!

      Delete
  2. It's ok: DD I really appreciate if you want to translate something for me, but you don't have to... : D and pictures tell sometimes more than 1000 words.
    I just had to try google translator and I laudhed so much... It makes crap translation, but it helped me understand, so why not: D I didn't know you have a turtle<33

    ReplyDelete