Wednesday, March 21, 2012

Kool!!!

Eile tegin koolis ohtralt pilte, panen neid nüüd ka siia.
Ma lihtsalit pidin Ye-Rini matrixi pildi ka siia lisama. Aga ta lööb mu maha kui ta näeb, et see siin on.....poleks pidanud talle oma blogi aadressi andma, kui ta küsis :D.

Meie klassi energiapall. Mul ei tulnud paremat sõna pähe...Energiamull? Noh, kindlasti saate aru, mida ma mõtlen :D.

Meie korvpalliäss ja muidu toredik.

Meil käib kunstitund muide :D.

Armsad toredikud.

Meie kooli esine.

Toredikud + tobedik.

Kahjuks unustasin selle pildi õiget pidi keerata, nüüd on juba hilja XD. Igatahes-kõigil on oma nimega silt laua küljes ja selle peal on meie tunniplaan. Kõigil klassidel seda vist ei ole, aga meie õpetaja on omamoodi aktivist.

Meie koolitoit. Vasakul on kimchi (tavaliselt on kimchi alati paremal üleval aga millegipärast juhtus nii, et just seekord pandi mulle kimchi vasakule. Oluline info :D) Siis keskel oli mingi kala mingis sinepikastmes vist. See oli väga hea. Ja siis paremal on mingid väikesed munad, mis on ka hullult head, me sööme neid kodus ka. All paremal on mingi supi moodi asi, milles on kana. See kana seal sees oli hea aga see supp on meil koolis alati liiga vürtsikas, niiet ma ei söö seda kunagi. Vasakul, üllatus-üllatus, on riis.

Nom nom.

Tegin lihtsalt sellejaoks pilti, et kõik ikka näeksid, kui vähe meil siin musti autosid on. Värvilised autod on veel harvemad. Enamus autosid on kas hõbedased või valged. Seoulis näeb värvilisi ja musti autosid loomulikult rohkem, sest seal on veeeeel rohkem autosid kui siin. 

Meie ülisuur söökla.

Staadion.

Pilt klassist :).

Yu-Jin-i kunstiprojekt. See kirjeldab ühte väga-väga toredat mängu, mida me kehalise tunnis mängime.  (Seda mängitakse suure sinise palliga ja see on väga lõbus :D)

Hehe :D.
Ja väga kurb asi on see, et ma tahtsin tegelikult paar toredat videot ka panna siia, aga ma ei saa millegipärast :(. Ma proovin hiljem veel, aga ma ei hellita eriti lootust :'(.
Olge toredad!!!

6 comments:

  1. Tere Tobedik,
    Ma ei teadnudki, et su sõbrad on pähklid(Toredikud). Kas nad ise ka seda teavad, sest välimus ei reda nende tõelist mina. Tundub, et teil on ilusad ilmad :D

    ReplyDelete
  2. Hehehe....Nad on natuke teisest puust pähklid, aga mulle maitsevad toredikud ka :D.

    ReplyDelete
  3. Kui tagasi tuled, siis näita meile seda lõbusat pallimängu, mida te kekas mängite, sest skeemi järgi on pisut rakse aru saada :D
    Ja nüüd ma näen, mida sa suurte mitte-nii-väga-ilusate pusade all mõtlesid. Teie energiapall on sellesse uppumas :O
    Mõnusad pildid!
    (kui videod siia ei tule, võid need ju Youtube'i laadida?!)

    ReplyDelete
  4. Nii tore, et sul seal hästi läheb! :)

    ReplyDelete
  5. Issand! O_o Ma vaatasin et su klassis käib CL 2ne1'ist alguses xD A vist ikka ei ole... või on? :D
    Igatahes, ma rõõmus, kui sa miskit uut postitad!
    Loodan, et saad varsti terveks kaaa!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD, milliselt pildilt sa CL-i tuvastasid? Ma äkki ütlen komplimendid edasi :D. Nii tore, et sa mu tervisele pöialt hoiad, sest neli päeva kõrvad lukus ringi käia on täielik piin. Aga asi on juba oluliselt parem XD.

      Delete