Monday, March 5, 2012

Minu koolivorm.

Täna oli minu esimene täispikk koolipäev. Esimeses tunnis olin ma väga tubli ja sain juba viie minutiga aru, et tegemist on arvutiõpetusega. Korea koolis ei vaheta õpilased klasse, vaid püsivad terve päeva ühes ja samas klassis. Selle asemel rändavad hoopis õpetajad ühest klassist teise. Nii palju kui ma aru sain, siis sellist asja nagu arvutiklass meil ka ei eksisteeri. Nii-et märksõnad olid Powerpointu (neile lihtsalt meeldib enamustele ingliskeelsetele sõnadele u-täht lõppu panna) ja Microsoft. Teine tund oli jälle arvutiõpetus, aga kolmas tund oli juba midagi põnevat: ma nuputasin terve tunni, et millest see õpetaja räägib ja mis tund see õigupoolest on. Õpiku peal olid mingid puud ja põõsad ja õpetaja joonistas tahvlile mingeid pilte mis meenutasid toiduahelaid (ta kirjutas midagi ja tõmbas noole ja siis kirjutas veel midagi ja joonistas ühte kohta linnu), pluss õpikus oli mingi pilt , mis minu meelest kujutas taaskasutust. Ma siis küsisin oma klassiõe käest, et mis tund see oli, kas ökoloogia või bioloogia vms. Ja, tere tali, see oli hoopis kirjandus! Siis tuli meie kehalise õpetaja rääkima midagi, ta oli väga naljakas, kuigi ma ei saanud aru mida ta rääkis :D. Inglise keel oli ülilihtne, aga ma arvan, et see oli ainult soojenduseks, sest me otsisime sõnarägastikust sõnu ja panime need hiljem teise ristsõnasse. Siis oli meil veel geograafia ja kunst, kus õpetaja rääkis natuke ja siis passisime niisama kuni kell helises.
Tore koolipäev, kahju, et ma midagi aru ei saanud :D. Aga tegelikult läks päev asja ette, sest ma leidsin sõpru, kellega meil on isegi ühised huvid. Minu klassis käib nimelt üks tüdruk, kes mängib viiulit ja ta rääkis mulle orkestrist ja millal proovid on jne. Järgmine nädal võtan juba flöödi kooli kaasa! (Kuigi mul on veel muusikaõpetajaga kokku leppimata, aga küll ma selle pisiasja eest hoolitsen :D.)
Meil valiti pinginaabrid loosi teel ja mulle tundus, et ma sattusin mingi rebeli/(ma ei tea head eestikeelset sõna, mis siia hetkel sobiks).....krutskivenna (loodan, et see sõna sobib :)kõrvale istuma: ta juuksed on värvitud (tavaline märk rebelist) ja ta ei istu kunagi sirge seljaga, ta kas magab tunnis või istub näoga vahekäigu suunas. Aga tuli välja, et võibolla ta on lihtsalt laisk või õpib ta peale tunde korralikult vms, aga muidu on ta väga sõbralik ja viisakas. Üldiselt ongi kõik poisid Koreas väga viisakad ja tüdrukud on rohkem need, kes tundi hiljaks jäävad jne. Vähemalt mulle tundub nii.
Tunnis passisin muidu niisama ja üritasin korea keelt õppida...
Hommikul tegin oma koolivormist ka pilti, et kõik soovijad näha saaksid. Pildid on muidugi äärmiselt kõrge kvaliteediga ja ei ole mingid imelikud poosepildid ülikitsasse peeglisse...Aga see pluus, mida te kohvri peal näete ei ole must pesu, mis sinna vedelema on jäänud-päriselt ka :D!


Siin on kogu komplekt-põlvikuid ei pea tegelikult kandma, aga ma mõtlesin, et  praeguse temperatuuri juures oleks see hea valik ja ma arvan, et see oli ka hea valik (need ei kuulu muidu üldse koolivormi juurde, ma ostsin need kui me emega poodides käisime) Ja koolis ütlesid klassiõed mulle, et lipsu ei pea ka tegelikult kandma: selle üle oli mul väga hea meel, sest mulle see lips küll eriti ei meeldi.
Olge toredad!

3 comments:

  1. Hehe. Ma ei tulnud varem selle pealegi, et mõelda, kuidas sa tundidest aru saad korea keeles. Ma vist kujutasin ette, et saab inglise keelega hakkama. Igatahes lõi näo naerule lausejupp, et sa olid tunnis tubli ja said juba viie minutiga aru, et mis aine on.
    Ja kui peaksid kunagi kirjanduse tundides midagi aru saama, siis olen põnevil. Igatahes üllatus.
    PS! See koolivorm on päris ilus, eriti vestiga.
    PPS! Mulle meeldivad su postitused väga!

    ReplyDelete
  2. Ülimahe koolivorm. Mulle ka täiega meeldib :D

    ReplyDelete
  3. Mulle hullult meeldib teie koolivorm ja eriti just esimesel pildil. Minu arust lips on mega lahe! :D

    ReplyDelete