Monday, March 26, 2012

Toidust ja kehalise tunnist.

Täna olen natuke haige. Tegelikult olin juba eile natuke haige. Jäin eile telekat vaadates magama, järgmisel hetkel tuli ema tekiga. Ütlesin aitäh ja jäin jälle magama ja kui ma siis jälle ülesse ärkasin oli meil jälle kolm töömeest kohal. Ajasid oma külmkapi paigaldamisega mu ülesse :D. Ja siis ma suundusin oma tuppa magama (päriselt, mul oli haiglane olla, ma ei olnud lihtsalt laisk, kuigi pühapäeviti olen ma lisaks kõigele tavaliselt laisk ka :D) ja kui ma siis ülesse ärkasin ja teise tuppa läksin, avastasin, et mu ema teeb kimbap-i. Ma armastan kimbap-i! Ta lasi mul ka kaks tükki valmis rullida, aga minu üks rull lagunes hiljem ära kui mu vend seda süüa üritas :(, ma lubasin, et ei aita enam ema kimbap-i valmistamisel, siis ei pea keegi seda enam lusikaga sööma :D. Ja selle jutu illustreerimiseks panen siia ka paar pilti :D.
Ema teeb kimbap-i. Tagaplaanil näete meie külmkapi sisu, mis ei ole veel oma uude elukohta jõudnud.

Suu jookseb vett...

Asjad, mis sinna sisse käivad.


Appi! Kes Triinu kööki lasi?!?!
Ja nüüd veel paar pilti toidust:
Esiplaanil näete karrit. Tegemist on tegelikult üsna tagasihoidliku söögikorraga, sest  ma sõin üksinda ja ema pani mulle toidu valims ja siis kiirustas sõpradega kohtuma või golfi mängima...enam ei mäleta.

Üli nämma asi. Ma ei tea millest see täpselt tehtud on aga see on natuke vürtsikas ja väga mahlane ja meenutab natuke kuivanud makaroni (Mitte maitselt aga selle poolest, et seda peab ikka korralikult närima. Pean uurima, mis see on).

Mingi tekstuurilt pasteedi moodi asi.....ma pean ikka korrlikult uurima, mida ma iga päev söön, sest ma ei tea ise ka täpselt. Igatahes on see hästi soolane, ehk: mulle maitseb.

Pisikesed kalad. Soolane maiuspala.

Meie kodune, ehk kõikseparem, kimchi. Näeb üsna süütuke välja aga nina teeb vesiseks-ehk: on vürtsikas.

Bulgogi. Kas on veel vaja midagi öelda?

Mõnikord on bulgogi sellises leemes, aga me kodus sööme seda lehtsalati sees. Üldse meeldib korealastele kõike lehtsalati sisse keerata ja see maitseb alati ülihästi.

Sodi tagaplaanil :D.
Ja veel saan teile esitleda seda mõttetut ja natuke totut videot, mis teieni eelmisel korral tehniliste viperuste tõttu ei jõudnud. (See video on oma 34 sekundit, mida te hiljem taga igatsete. Pool videost koosneb sellest, et Ash arvab, et Triinu tahab pilti teha aga Triinu hoopis filmib ja itsitab, sest ta ei taha Ash-ile kohe öelda ka, et ta filmib. Ettevaatust: eelnev tekst võib sisaldada informatsiooni, mis muudab järgneva video veel igavamaks kui see juba on.)
http://www.youtube.com/watch?v=qzz2Yq5zQ74&feature=youtu.be

Ma luban, et järgmine kord kui ma videot teen, millalgi, üritan ma parema video teha.

Natuke tänasest ka. Mul oli täna koolis väga raske olla, sest tatitõbi tegi olemise halvaks. Niisiis, esimest korda Jeongbali Gümnaasiumis, ma päriselt magasin tunni ajal. Häbi tunnistada, aga nii see oli. Ja siis kehalise tunnis õpetaja vaatas, kes on klassis kõige paremad korvpallurid (tüdrukud ja poisid eraldi ja siis hiljem tehakse segavõistkonnad meie 42 õpilasest koosnevast klassist). Ma andsin endast parima ja kuigi mul oli peale esimest 'mängu' ühe võistkonna vastu juba tunne, et pea keerleb otsast ära (sest ta käis ringi), üritasin ikka teise mängu ka vastu pidada. Pingutus tasus end ära ja õpetaja pani mu numbri kirja (igal õpilasel on oma number, mina olen meie klassi viimane hapupiimane, ehk 42). Jesssss, igatahes. Kehaline on mu lemmik tund, sest õpetaja on naljakas, ma saan kõike kaasa teha ja kõik arvavad, et ma olen mingi powergirl, sest ma olen vastupidavam kui kõik teised tüdrukud. Ja ma ei imesta ka, sest enamuste tüdrukute jaoks (ehk kõikide tüdrukute jaoks, keda mina tean) on 3 kilomeetrit koju kõndida ikka korralik treening, millele järgneb vähemalt kaks päeva lihasevalu. Ma pole tegelikult üldse sportlik, Eestis ma olen ikka kehalises üsna koba, kui asi korvpallini tuleb, ja võrkpallini ja lauatenniseni. Aga saalihokis olen enam-vähem, kui ma ennast esimese 5 minutiga surnuks ei rahmelda. Mulle meeldib muidu Eestis ka kehalise tund. Mida ma tahan öelda tegelikult on see, et kehalise tund on meil Eesti kehalisega võrreldes ülilebo :D. Ma küsisin oma klassiõdedelt, et miks see nii on, siis nad ütlesid, et gümnaasiumis ongi lebo, põhikoolis pidid korealased ka ikka vatti saama.
Mul vist ei ole rohkem midagi väga tarka kirjutada....
Järgmise korrani, olge toredad edasi!

11 comments:

  1. Need pildid näevad kõik nii nämmad välja, ajad suu vett jooksma :D.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldis see teine pilt sinust rohkem XD siin sa oled nii tõsine :)

    ReplyDelete
  3. Neid pilte vaadates mõtlen, et ilmselt siin oleks ikka raske korea toitu kokata. Need pisikesed kalad ja kõik muu tundmatu XD Jordan ütles, et kui see seitsme kausiga lõuna on tagasihoidlik, siis pead sa seal küll väga hästi sööma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selles suhtes oli see lihtne/tagasihoidlik lõuna, et need asjad mis laual olid on need, mis on emal alati külmkapist võtta. Tavaliselt ta teeb sinna juurde veel midagi. Aga ma ikkagi nõustun, et meil antakse liiga hästi süüa :D. Ma usun, et kui ma tagasi tulen siis pean omale suure nimesildi tegema, et te mu ära tunneksite nende 100 lisakiloga XD.

      Delete
  4. Food Y U NO CLOSE TO ME T_T
    Keka kohta nii palju, et olen sinuga samas tiimis xD Kuigi ma peaks ütlema, et ilmselt hakkan tulevikus keka tunde igatsema... neid pidevaid kõhulihaste treeninguid jne :/ Olid ajad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu kõht igatseb praegu väga kõhulihaste harjutusi, peaks tõsiselt mingi trenni omale välja nuputama XD.

      Delete
  5. I probably should start commenting here... : D All food looks delicious... It's funny that I understand some of your writings and other parts not at all: D I like your uniform!!
    Iida~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, it's great to hear from you again! Maybe I should translate some things into english for you...I'll try not to be too lazy :D! (And the food is very delicious......too delicious :D.)

      Delete
  6. LALALALALLALALALLALALALLALA Ma tahaks kaaa täiega Koreasse kui ma su blogi loen.. aga kui ma sellist toitu peaks sööma siis ma vist lihtsalt sureks ära :D ära pahanda triinu aga see näeb väga rõve välja :D::D:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL, ma ei pahanda üldse, tore on kuulda midagi halvustavat Korea toidu kohta, sest see maitseb niiiii hästi XD. Ja asjad, mis mulle alguses olid normaalsed (ei olnud minu jaoks mingid super head toidud, aga samas ei olnud maitse vastu midagi) need on mulle rohkem meeldima hakkanud. Näiteks kimchi on samal tasemel, mis siia jõudes-normaalne, aga kimchi hautis või praetud kimchi, või kimchi mingite asjade sees (nt: Korea stiilis pizza või omlett) on niiiiiiiiiiii hea!!! Ja ma niii armastan bibimbap-i ja kimbap-i ja mandut....Peab rohkem toidu pilte panema :D. Minu jutu point: mul on ka varsti piha asemel ekvaator :(.......XD

      Delete