Wednesday, February 22, 2012

Pilte veel ei nae, aga midagi asjalikumapoolset sain kirja!

Sellest tuleb uks jarjekordne vaga luhike ja usna mottetu postitus, sest ma proovisin tunni ja pool blogisse paaseda ning nuud kui mul see lopuks onnestus, pean ma varsti magama minema. Homme pean ma eriti vara arkama, sest me laheme YFUㅡga linnaekskursioonile. Ja kuna ma kain dussi all ka hommikuti siis on aratus eriti varajane. Ma vabandan, et kogu teks nii kole valja naeb ㅡmul ei ole tapitahti, ma ei oska selle arvutiga kusimarki teha, koolonit panna ega sidekriipsu....ja veel monda asja >).
Tana, kui me isaga koos YFU kontorist koju laksime (meil on praegu vaike laagri moodi asju YFUㅡs), laksime me valja sooma. Paljudes soogikohtades on laua sees vaike pliit ja toit valmib sinu silme all, see koht oli ka selline. Soime meretoitu (seafood), mis koosnes austritest ja igasugustest tundmatutest loomadest ning, koige monusam osaㅡkaheksajalast mis laua peal elusalt ara kees. See oli paris jube, aga maitses hasti XD.
Korea keel on minu jaoks vaga vaga raske ㅡma tunnen tahestikku, aga see on vaga vaike teadmine. Aga ma saan vist oma uues elukohas (kui mul veebruari lopus pere vahetubㅡkuigi ma jaaks hea meelega oma praeguse vahetuspere juurde) minna kuskile keelekooli, mis on moeldud valismaalastele, niiet ma loodan keele ikkagi ara oppida. Aaaaa ja oma uues koolis hakkan ma vene keelt oppima, neil on seal mingi eriprogramm ja mu kool tahab kindlat, et ma vene keelt opiksin ja tegelikult on mul selle ule vaga hea meel. Ma saan voibolla taekwondosse ka minna. Jessss! Ja orkestrisse....Nagu naha, ma vaga ootan kooli aga mitte pere vahetust. Mulle nii meeldib mu vahetuspere. Tervitused ka minu Eesti perele XD!
Telefoni probleem laheneb ka ilmselt varsti, mul nimelt puudub praegu selline loom nagu telefon, ainult mingi kutu ja kasutu elukas kukitab mu kohvri pohjas XD. YFU ilmselt rendib meile mingist firmast nutitelefonid. (Emmele, issile, oeleㅡIssi! See maksab 34,000 woni kuus, aga mul on praegu piisavalt rahaㅡno problem. Kadiㅡsa ei saa neid ilmselt niipea katte aga ma ostsin sulle Pororo harjutamis pulgad XD).
Ok, praeguseks koik, sest mul uleb tudu aeg kohe ja ma olen tegelikult juba vaga vasinud. Pildid tulevad kunagi maaramata ajal, mul veel massiliselt pilte pole, sest ma unustan pidevalt pilti teha, aga ma arvan, et blogi materjali on kull. Mul on ka selline pilt kus kahekasjalg veel elus on XD, niiet jaage ootama XD.

5 comments:

  1. Yay PORORO XD. Millal sa siis mu suure(ok keskmise)Pororo kausika ostad? XD näed mul on täpitähed ja küsimärki saan ka kirjutada ????? XD Emme käskis küsida kas sa oled endale tossud ostnud ja kas sa tead miks su pere ajutine on.

    ReplyDelete
  2. Miks sa kunagi kommentaaridele ei vasta ??

    ReplyDelete
  3. hihihihiiii tal pole aega!
    TRIINU TERVITUSI SULLE KA TARTUMAALT :))))) sa tundud nii kaugel nagu kuskil kosmoses!! :D Nõuan pilte ja ruttu!! :D

    ReplyDelete
  4. Triiinu!

    Niiii äge, ma elan sulle niii kaaasa :) oootan pilte!

    ReplyDelete
  5. Anna andeks, et ma ei vasta. Ma lihtsalt ei taha arvuti taga tundide viisi olla, ja mul on kaks vahetus venda ja üks õde kes tahavad ka arvutit kasutada, ära seda unusta. Tosse mul veel ei ole, aga sellega saab kõik korda. Pororo tuleb hiljem :). Ja pere on ajutine, sest nad võtavadki alati vahetusõpilase ainult natukeseks. Aga ma olen tegelikult tänulik kõikide komentaaride eest ja need teevad mulle head meelt! Aitäh kõigile!!! (Ja ma sain täna wifi nagu näha XD)

    ReplyDelete