Thursday, February 16, 2012

Vaatan kitsesi!

Istun praegu Soomes lennujaamas ja ootan oma lendu Koreasse. Praegu on juba närv natuke vähemaks läinud, kuid ma arvan, et see tuleb varsti tagasi. Perele ja sõpradele oli enne väga paha headaega öelda-turva kontrollis oli juba väga kurb olla. Selline paha õõnes tunne oli ja mingist "jess Koreasse" tundest rääkida ei saanud tol hetkel.
Aga Soomes lennujaamas juba kohtasin ühte toredat aasia tädi, kes minuga lihtsalt suvaliselt rääkima hakkas. Ta läheb tagasi Jaapanisse. Ja veel tore oli see, et Soomes maandudes nägin metsas kitse!!! See oli kuidagi väga naljakas moment-mina vaatasin ja kitsel polnud aimugi :D. Ja muide, mul vahetus päev enne lendu pere. Olen nende juures veebruari lõpuni. Neil on kaks poega ja umbes minu vanune tütar.
Ongi praegu kõik, loodetavasti suudan olla korralik blogija (loodan, aga ei luba :D).

5 comments:

  1. Hoian sulle kõvasti pöialt, et sul seal hästi läheks!!!

    ReplyDelete
  2. Väga tore on lugeda, et keegi taaskord minu kodupaigast vahetusaastale läheb :) Sa saad kindlasti hakkama ja sul saab oleva vahva ja kogemusterohke aasta :) Jään pönevusega uut postitust ootama! ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete