Sunday, February 19, 2012

Koreas!

Tere koigile!
Mul ei ole hetkel tapitahti, sest ma olen oma vahetuspere arvutis. Oma arvutiga ei saa ma hetkel netti, aga see on vaga vaike mure. Mu vahetuspere on vaga vaga tore. Kui ma siia joudsin, siis vottis mu vahetusode mu vastu, kedagi teist ei olnud kodus. Mu ode on hasti armas, ilus ka aga monele inimesele sobib rohkem oelda armas, mis siis, et nad lisaks sellele ka ilusad on :). Loodan, et mu jutt ei ole vaga segane. Hetkel ma pite ei pane, sest, nagu ma utlesin, olen ma oma vahetuspere arvutis. Aga asja juurde tagasi: esimesel paeval kaisime poes ka ja vaatasime telekat (Runningmani ka XD) ja olima niisama. Eile vottis isa mu korraks too juurd kaasa, et ma metrooga opiks soitma, siis olime isa too juures umbes kumme minutit ja tulime tagasi koju :). Ohtul kaisime valjas soomas. Tana kaisin kirikus, mis oli vaga vaga lobus. Siin on eraldi no jumalateenistused erinevates vanustes inimestele eraldi. Mina kaisin oma oe ja vennaga koos teismelistele moeldud jumalateenistusel ja selle algus nagi tegelkult valja rohkem nagu rock kontsert. Peale seda laksime oega shopama ja ma ostsin omale kooliktti, sest martsis hakkab kool ja adapteri, millega ma saan oma asju laadida. Telefoni mul veel ei ole, aga siiamaani pole vajadust ka olnud selle jarele. Tana ohtul laheme voibolla vanaema juurde ja valja sooma. Kogu minu pere on vaga tore!
Vaga luhidalt mnu tegemistest siis XD.

4 comments:

  1. Põnev. Loodan, et varsti saad oma arvuti ka võrku ja saab näha pilte. Aga seni, on mõnus lugeda su postitusi.
    Kallistused, Kadri.

    ReplyDelete
  2. Tore kuulda, et sul ikka seal hästi läheb. Ma ju rääkisin sulle, et pole hullu XD. Kuidas siis on, kas metroo on selge?

    ReplyDelete
  3. Tere Triinu!
    Leidsingi selle lehekülje üles. Nii hea on lugeda, et Sul ikka hästi läheb. Loodetavasti ei vea tehnika Sind alt ja sa saad ikka postitusi teha ning kodustega ühenduses olla.
    Parimad soovid Sulle õpetaja Katilt

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete