Friday, February 24, 2012

Palju Pilte!!!!!

Mõmmi!!! Minu voodis, minu nunnus voodis :).

Minu vahetusisa ja mina restoranis.

Vahetusvend oli ka seal :).

Ja teine vahetusvend ja vahetusõde.

Meie toit.

Vahetusema.


Sõime kana.

Mina YFU presidendiga.

Tervitused sellele kes pildi mõttele pihta saavad :), neile kes ei saa ütlen järgmine kord.



Siin on see vaene kaheksajalg.


Changdokkungi palee.

Üks sajast grupipildist.

Üks tobe sell. Hoiatus: selliseid tobedaid pilte on veel.





Minu lemmik vahetusõpilane. (Miss Uus-Meremaa XD, kellega ma sain sõbraks läbi Sõrmuste Isanda XD-ta on ikkagi Uus-Meremaalt :))


Üks osa seinamaalingu moodi asjast.



Arvake ära, kes tegi kõikidest mõõkadest pilti? (Sõja muuseumis.)



Lihtsalt tore pilt lõunasöögist.
Täna ma ei kirjuta, aga varsti! Loodan, et teile meeldivad mu pildid.

8 comments:

  1. Tõesti palju aga võik veel rohkem olla XD

    ReplyDelete
  2. Jah, meile meeldivad su pildid! Eriti need, millel üks lause ka juures.:)
    Toit tundub väga kontrastne võrreldes sellega, mida enda laual iga päev näen.
    Ja grupipilte vaadates tundub, et tüdrukud on suuremad maailmarändurid kui poisid. Või nad lihtsalt ei jäänud pildile? :D
    Põnev.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadri kirjutas (peaksin endale blogikonto tegema)

      Delete
    2. google konto peaks ka ju nime jätma ??? või ei jäta XD ma ei tea XD

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. WOW! *_*
    Loodan, et Koreas on palju palju head rammust Eesti sarnast piima siis, et sa ei peaks piimavaegusesse ära surema... kui selline haigus olemas on :D
    ma usun, et Kadi saadaks sulle Eestist piima, aga see saaks ruttu vanaks ning läheks katki VÕI kaoks poole tee peal ära, sest see lihtsalt liiga hea, et mitte juua :D

    ReplyDelete
  4. Hehe! Lahe. Sa ei kujuta ette ka, kui kade ma olen! Ma annaks kõik, et praegu ise seal olla. :D See toit tundub ülimaitsev, TAHAN KAAAAA~~~~. :D

    ReplyDelete