Monday, June 4, 2012

Pilte, pilt ja veel pilte...

Laupäeval käisime ühel näitusel, kus olid väljas Korea kõige tähtsama moelooja tööd läbi aastate...See oli isegi väga lahe-me olime temast eelmise nädala korea keele tunnis rääkinud, sest meie õpetaja on vist natuke moehuviline ja siis me läksime sinna näitusele ja kõige lahedam oli see, et kui me olime seal juba tükk aega tema töödega tutvunud (need olid väga lahedad ka, sest ta oli (vist) miniseeliku Koreasse tooja ja uuendaja jne) kui juhtus midagi väga ootamatut...see disainer ise oli ka seal ja me tegime temaga koos pilti ja puha!!! Mul neid pilt pole, sest õpetaja tegi oma kaameraga, aga ma küsin temalt...Igatahes, see oli väga lahe! Ja siis me läksime mingisse parki, kus oli surnuaed ka ja need kuldsed kujud sel muuseumis on sellest mehest, kes selle pargi ehitas. Ta oli mingi tähtis tegelane, vist, aga meile ei seletatud eriti :D. Ja siis me sõime bibimbapi ja läksime 'koju'. Me läksime veel Luana, Myriami ja Ashiga ringi hängima ja Norebangi (karaoke põhimõtteliselt).

Pildid :)





















































































































Ja pühapäeval saime jälle kokku ja läksime lihtsalt kohvikusse ja restorani ja teise kohvikusse XD ja ajasime juttu. Need kolm vahetusõpilast on mulle nii kalliks saanud, et ma ei kujuta ette, mis ma ilma nendeta peale hakkan...Ash läheb pooleteise kuu pärast ära, sest ta Uus-Meremaa isa abiellub.....Ma ei taha, et ta ära läheb!!!!! :(... Pilte pühapäevast:








Ja siis ma avastasin veel terve hulga veel avaldamata pilte....ma olen halb blogi pidaja...


Need tüübid on üks põhjus, miks ma saja kilosena tagasi tulen...Ma armastan neid XD!







Tegime kleepsfotosid.



Tegin mõmmiga pilti.
Minu klass (roheliste vestidega) mängib jalkat.





Yuki!!! Vahetusõpilane Jaapanist.

Ma arvan, et ma pole neid veel postitanud....vist...Ja praegu on kõik, sest Triinul pole enam aega XD.

No comments:

Post a Comment