Sunday, June 10, 2012

Hullud inimesed Insadongis XD.

Hetkel läheb mul kõik hästi. Tunnis on sõnavara õppimine täies hoos, aga see pole lihtne. Aega veel on natuke õnneks :). Ashil on ainult natuke teised lood, tema läheb varem koju, sest ta isa (Uus-Meremaa isa) abiellub...pulmad pidid kuskil augustis või septembris olema, aga nüüd lükati pulmad edasi, niiet Ash võiks põhimõtteliselt aasta lõpuni ilusasti Koreas olla, aga kuna YFU-le on juba öeldud, et ta läheb varem ära siis sellepärast on asjad natuke keerulised....Ash maksis muidu terve aasta eest. Ja meie (Luana, Myriam ja mina) oleme Ashi isa peale pahased, sest me ei taha, et Ash koju läheks...
Igatahes, täna tuleb minu vahetusõde, Hye-Young, USA-st koju! Mina olen natuke närvis...Ma loodan, et saame hästi läbi, sest üks kõige hullem asi, mis vahetusõpilasega juhtuda võib on see, et ta ei saa oma vahetusõega läbi. Ma tegin oma tuba ka jälle natuke rohkem korda :), see on nii naljakas, et mu tuba pole kunagi otseselt sassis, aga korras ka pole. Ja nii palju kui ma ka ei korrastaks on järgmisel päeval tuba täpselt sama sugune.
Eile käisime lõpuks ometi (plaan oli juba ammu) Insadongis. Tõsiselt, iga kord kui ma meie hullu kambaga kuskil käin või lihtsalt koos olen, on mul tunne, et mul pole ammu niiiiii lõbus olnud :D. Iga kord trumpame eelmise korra millegiga üle XD. Seekord pidime Ashiga kahekesi korea keele tunnis olema, sest Myriam ja Luana pidid koolis olema (laupäeval....vaesekesed) ja siis me pidime 14:30 Daegoki metroojaamas kokku saama Myriami, Luana ja Yukiga. Niiet meil oli Ashiga koos 2 ja pool tundi aega. Sisustasime selle aja lõuna söömisega ja niisama jalutamise ja jutustamisega :). Saime Yukiga rongis täiesti juhuslikult kokku ja siis me pidime Luanat ja Myriamit veel pool tundi ootama. Selle aja sees tegime väikese jalutuskäigu Daegoki ümbruses...Seal on paar väikest maamaja ja puude istandused jne. Iseenesest oli tore koht, aga see väike jõe moodi asi, mis seal oli, haises natuke ja me otsustasime üksmeelselt, et meile ei meeldi Daegok eriti XD. Ma üritasin selle poole tunni ajal Ashi ja Yukit vilistama õpetada...nad tegid edusamme, aga kahjuks ma ei osanud täpselt seletada, kuidas helikõrgust muuta jne, sest ma lihtsalt vilistan, ma ei tea kuidas..Ja siis me üritasime Yukiga Ashi r-i põristama õpetada. Meile, kui eestlasele ja jaapanlasele ei tekita see mingeid probleeme, aga vaene Ash, kelle emakeel on inglise keel ei tahtnud kuidagi vedu võtta. Mitte et ta proovinud poleks XD. Ja siis lõpuks jõudsid teised ka ja me sõitsime edasi. Kui me kohale hakkasime jõudma, siis ma püüdsin äratada Myriamit, kes oli magama jäänud ja sain oma selle päeva teise mini atakki (esimene oli siis, kui Ashil juust läe peal oli ja mina mõtlesin, et tal oli käsi katki, või mingi surmav nahahaigus XD)-Myriam lihtsalt ei ärkanud ülesse. Togisin ta õlga ja ütlesin kogu aeg, et ta üles ärkaks ja siis tegin talle paar väiksemat sorti kõrvakiilu, mille peale ta lõpuks ülesse ärkas. Ma tõsiselt mõtlesin juba, et temaga on  midagi juhtunud, või on tal mingi haigus, millest ta meile pole rääkinud. Me ühel päeval nimelt avastasime, et ma oleme üks väga põdur kamp XD. Ta ehmatas mind päris korralikult...
Ja siis me jõudsime Insadongi, kus tutvusime ühe toreda vaatamisväärsusega ja tegime väiksemat sorti veesõda XD. Peale seda läksime võileva kohvikusse sööma, sest mina ja Ash olime ainukesed, kes olid lõunat söönud. Minu lemmik koht kogu söömise kestel oli see, kui Myriam oma võileiva vahelt tomativiilu ja lihapalli maha kallas :D. Ja siis läksime me otsima, kus see Insadongi kuulus tänav siis on XD. Jõudsime selle toreda jõeni, kus me talvel YFU-ga käisime ja Myriam otsustas, et ta lülitab oma 'ma olen hull' nupu nii põhja kui võimalik...Alguses läksime me ainult jalgupidi vette ja ühel hetkel oli Myriam üleni veel ja Ahslin ei tohtinud ka alla jääda XD. Mina otsustasin seekord veel natuke väärikust säilitada, aga meil on juba plaan järgmiseks korraks olemas. Keegi ei kanna valgeid pluuse, ega riideid mis võiksid väiksest vanniskäigust viga saada ja Yuki kutsub Misaki ka XD. Inimesed vaatasid muidu väga heakskiitvalt, noh osad neist vähemalt :). Osad vaatasid, eet mis need hullud seal teevad, aga noh, kuna me oleme Ameeriklased, siis võime me kõike teha (välja arvatud Yuki, kes on korealane, kuni tema nime kuuldakse ja siis ta on jaapanlane, aga me hoiame seda saladuses XD).

























Natuke poodlemist tegime ka :). (Insadong on ikkagi suveniiride soetamise koht XD)

Olge toredad!!!

1 comment: