Friday, June 29, 2012

Kino, YFU kooslolek ja paar teist asja.

Paregu polegi millestki eriti kirjutada, aga panen siia siiki paar pilti. Ühed pildid on sellest kui me Luana ja Myriamiga Madagaskar 3 käisime vaatamas (korea keeles muide, sest inglise keelsed seanssid olid liiga hilja). Mina ostsin omale ülisuure joogi, millest on ka pilte, aga mis ei näe piltide peal üldse nii suur välja. Aga teadke, et see oli suur ja kuna ma tegelikult tahtsin apelsini mahla ja mulle väikese segaduse käigus anti fanta (ja mina limonaadi tavaliselt meelsasti ei joo, kuigi siin olen päris palju joonud, kui mingi koossöömine on ja lihtsalt muud joogivalikut pole), siis sundisin ma Luanant seda jooma XD. Luana jõigi enamuse ära ja mul oli selle üle väga hea meel. Ja limonaad on siin (kinos ostes vähemalt oli) minu meelset eestiga võrreldes odav, aga ma pead siiski ei anna XD. Muidu poodides on toit kallim, aga väljas süüa saab väga normaalse hinnaga. Oleneb ka sellest mida sa sööd loomulikult.
Nii ja siis on siin paar pilti meie YFU koosolekust, kus olime mina, Ash, Myriam, Luana (ma olin üllatunud, et Yukit ei palutud meiega koos tulla) ja siis Elina, sest tema pidi tegelikult järgmisel päeval minema, aga ta järgmisel päeval ei saanud, niiet ta tuli siis kui meie olime. Ta jõudis ainult 2 tundi hiljem, aga sellest polnud midagi. Selle koosoleku käigus nägime ära ka kolm Ameerika vahetusõpilast, kes on siin suveprogrammi raames, ehk nad on siin kokku 6 nädalat. Nad olid väga toredad. Meile tehti korea keele test ja meiega räägiti natuke korea keeles, et vaadata, kui palju me arenenud olema. Üks YFU töötaja väljendas end täpselt nii, et mulle jäi mulje, et ta oli üllatunud, et me rohkem ei räägi (kuigi Myriam räägib väga hästi) ja samas üks teine töötaja (see naine, kes on ühe pildi peal Elinaga) ütles, et ma (ta ütles seda individuaalse nõustamise ajal, aga ma olen kindel, et ta oli teistega ka rahul) olen tema arvates kiiresti arenenud, eriti arvestades, et ma polnud enne siia tulekut üldse korea keelt õppinud. Mul oli vähemalt selle üle hea meel. Ta on hästi tore! Me tegime keeletesti ka, selle sama mis me siiatulekul olime teinud ja otseloomulikult oli mu tulemus kõvaasti parem, kui eelmisel korral.
Ja siis on mul pilt sellest, kuidas õpetaja teeb pilti Shi-Hunist, kes on meie klassi kuu inimene. Me valime iga kuu oma klassist, kelle pilt läheb seina peale jne. Mul oli väga hea meel, et temast kuu inimene sai, sest mina hääletasin ka tema poolt XD. Ja meie klass valibki alati inimese, kes on päriselt midagi klassi jaoks ära teinud, mis on väga tore. Seekord oli keegi minu mńime ka kirjutanud ja kui õpetaja seda ütles, vaatasid kõik minu poole ja naersid. Ma küsisin Ye-Rinilt, et miks kõik siis naersid ja ta ei osanud mulle vastata. Lõhnab millegi võika järele :D.
Ja praegu olen ma üksinda kodus, sest kõik teised on vist haiglas, aga ma pole kindel. Mu vend käis vahepeal mind kodus toitmas ja nii möödaminnes ütles, et ta läheb haiglasse. Ma juba mõtlesin, et ta on haige või midagi, aga siis ta ütles, et isa on haiglas ja ma küsisin, et kas temaga on midagi juhtunud ja ta ütles mulle, et isaga on kõik korras...Ja ma nüüd siin ootan, et keegi koju tuleks ja mulle ikka kinnitaks, et isaga on kõik korras...Üldse tore pole oodata ja tegelikult ma peaks hommseks korea keele tunniks õppima, aga ma ei suutnud mõtteid piisavalt kokku võtta niiet ma otsustasin teile kähku väikese postituse teha, aga see väike venis päris pikaks. Igatajes, siin on need pildid mida ma teile lubasin:

Meil tuli Luanaga suur tahtmine kino WC-s pilti teha :).

Lisasin kogematta ühe udupildi ka...

Myriam ja Luana.

Prantslanna (kes räägib ka saksa keelt ja selle pärast kuuleb aeg ajalt saksakeelset juttu  XD) ja sakslanna.

Pluss üks väga tobeda näoga eestlane.

Topside võrdlus. See kõige permpoolne oli päris suur, aga kuna mina küsisin leti ääres, et kas neil TÕSISELT suurt on, siis mulle anti see hiigeltops :). Mida ma küll mõtlesin, sellest ajalt peale, kui ma õppisin korea keeles ütlema 'tõsiselt' olen ma seda liiga palju kasutanud.

Luana suure topsiga, ta oli mulle topsimodelliks XD.


Cho YFU-st ja soomlanna Elina.

Elina ja Ashlin. Minust, Luanasr ja Myriamist oli ka pilt, aga see oleks tekitanud kõigile igaöiseid õudusunenägusid, niiet ma otsustasin seda mitte avaldada. Teie endi huvides.
Õpetaja tegi Shi-Hunist (ja maiustustest, mis ka ametiga kaasas käivad) pilti. 
Jagan teiega ka Hui-Su poolt tehtud kingitust :D.
Olge toredad!!!

4 comments:

  1. Kirjuta nüüd kommentaari kuidas isaga on ja mis tal õeti viga oli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu vend ütles mulle, et tal on õlalihased valusad. Ema on temaga koos haiglas ja nad kumbki pole veel koju tulnud, noh ma tegelikult ei tea kas nad on haiglas või juba kusikil mujal...Aga korealased lähevad igasuguste asjade pärast haiglasse, see meditiini süsteem on siin küll naatukene veider :). Ma ise siin ka loodan, et isaga on kõik korras.

      Delete
  2. Hey<33 Sorry I haven't written anything for you in ages. I'll read your texts carefully when I'm back home again. I have now some travelling around but I'll tell you more in a e-mail after it... Take care<3 Hugs Iida~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, I didn't see your comment until now! Buuut, I think it's ok if you are travelling around anyway :D. And actually I haven't written anything in English anymore...Sorry :(. I hope you're not too mad at me and will send me an e-mail anyway :), I'm very curious about your travels and anything you are willing to share with me really XD. I'm waiting now! :D

      Delete