Saturday, June 23, 2012

Meie kooli presidendivalimised.

Meil olid koolis valiti presidenti! Kokku oli kolm kandideerivat tiimi, igas tiimis oli kolm inimest. Kolmandas tiimis oli kaks poissi minu klassist, klassi president ja asepresident. Kõik tiimid tegelesid enda promomisega ja kuna mina olen välismaalane, siis paluti minul ka toetava tiimiga ühineda, et mind siis tsirkuseloomana kasutada. Mulle see mõte meeldis! Niisiis ühinesingi. Esmaspäeval hakati juba kampaaniaga pihta, aga kuna hommikuseks plakatite hoidmiseks pidi varem kooli minema, siis mulle sellest ei räägitud...Aga teisipäeva hommikul oli juba platsis! Ja nii ka kõik järgmised päevad. Hommikul hoidsime plakateid ja 'soovitasime' :) kõigil kolmanda tiimi poolt hääletada. Ma tegelikult ei oleks oma klassikaaslasi toetanud, kui ma poleks neid sobivateks pidanud, aga ega neid presidendiks ja asepresidendiks ilmaasjata ei valitud! Nad on, kohe tõsiselt, väga targad. Mul on esimesest hommikusest kampaaniast pilte ka, kuid rohkem ma kogu üritusest pilte ei teinud. Ma tassiks oma kaamerat tihemini kooli, kuid meie klassist on juba paar korda midagi varastatud...Nagu näha ei käi ma mingis väga viksis koolis, aga see ongi omamoodi tore. Mulle igatahes meeldib seal, kuigi on paar asja mille kallal nuriseda. Aga hetkel proovin ikka valimistest rääkida...Niisiis, ühel söögivahetunnil luges meie tiim oma valimis lubadused ette ja minu klassivend pidas väikese kõne ja siis see kolmas poiss, kes nende tiimis oli, tantsis väikses soolo värgi, mis oli tegelikult väga lahe! Tantsimises tundub ta väga andekas, aga muidu ma küll ei kujuta ette, miks just tema nende tiimi kolmandaks liikmeks oli, sest tavaliselt kui kõnet peeti ja sõna võeti, siis tema eriti ei rääkinud, ainult tutvustas ennast.
Ja siis kolmapäeval käisime me kolmanda aasta klassides. Ma kohe ei tea kuidas seda eestikeelse kirjutada XD, Eesti süsteemi järgi öeldes käisime kaheteistkümnendate klasside tundides. Alguses pidas minu üks klassivend lihtsalt kõne ja kõik kandidaadid tutvustasid ennast ja meie hoidsime palkateid ja naeratasime, aga  iga kord kui järgmisesse klassi läksime (käisime kokku 16-nes kalssis, meie koolis on õpilasi umbes 2000 ringis) tekkisid uued idee, et natuke tsirkust ka oleks. Ja lõpuks tuli ühel poisil mõte, et kasutame Triinut rohkem kui ainult ilu pärast ja mind pandi eesti keelt rääkima ja selle käigus selgus, et pool kooli oli arvanud, et ma olen ameeriklane, sest kui on mitte-asiaadist inimene, siis on ta ju ilmselgelt ameeriklane :D. Tegelikult mult ükskord küsiti ühes poes, et kas ma olen euroopast ja poemüüja ütles, et ta tavaliselt teeb vahet kas inimene on Euroopast või Ameerikast! Väga tore poemüüja oli. Nii, tagasi teema juurde: siis otsustati, et eesti keele rääkimisest ei piisa ja ma pean sinna lõppu veel midagi armast tegema ja mul kästi bui-bui teha (see on selline 'armas' liigutus, kus inimene tõstab rusikad oma põskede kohale nagu beebi ja liigutab neid nagu hõõruks ta oma põski-teaduslik kirjeldus :D). Ma ei olnud nii alandavat asja nõus tegema, kui keegi seda minuga koos ei tee ja ma rääkisin ühe oma klassivenna nõusse. Ma oleks oma klassiõde palunud, aga tema koht rivis oli minust väga kaugel (segaduse vältimiseks oli kõigil klassiette minekuks oma koht). Ja siis kui tuli aeg klassis bui-bui teha, vedas mu klassivend mind alt ja ma jätsin tehingu pooleli (XD). Ma ähvardasin teda oma lubadust pidama ja ta ütles, et järgmises klassis teeb ta tõsiselt kaasa. Järgmine kord tõstiski ta oma rusilkad ülesse, mina sooritasin ühe korraliku bui-bui, aga tema tõstis ikka rusikad ainult poolele teele ja siis kasutas oma käsi hoopis plaksutamiseks...Rohkem ma sellega nõus ei olnud, rääkisin ainult oma kaks lauset eesti keeles XD. Aga ma polnud ainuke, keda selliseid asju tegema 'sunniti' XD. (Me olime kõik seal täiesti vabatahtlikult ja olime valmis ohverdama ka oma väärikuse selleks, et abistada oma kandidaate.)
Neljapäeval oli otseeetris väitlus kolme tiimi vahel, kus kõik tiimid said võimaluse teiste tiimide valimislubadute nõrku kohti rünnata ja ennast kaitsta. Seal esines meie klassi asepresident väga lahedalt! Kui meie tiimilt midagi küsiti, vastas ta nii kaua, kuni küsijad ütlesid, et nad on antud vastusega rahul, aga kui tema neilt midagi küsis, siis mõlemad tiimid jäid lõpuks vastuse võlgu. Kuigi mina väga palju aru ei saanud, millest räägiti, oli seda väga lahe vaadata. Ta lihtsalt pani kõigil suud kinni ja oli seejuures ise täiesti rahulik ja viisakas, et see oli lausa ülbe. Selline väga filmi tunne tuli, sest see oli nii võimas XD!
Järgmisel hommikul sundis kooli kõiki inimesi, kes olid läinud kooli oma tiimi promoma, hoopis koolivormi korralikult kandmist reklaamima XD. Noh, midagi polnud teha, see polnud pooltki nii lõbus, aga tegime asja ära. Õpetajad olid küll kõik väga rahul. Ja siis, peale lõunasööki, jõudis kätte hääletamise aeg. Hääletamiseks oli üks koridor pandud kinni nii, et sisse lasti ainult ühest otsast ja välja ainult teisest. Kooli direktor ka oli kohal ja puha XD. Ja siis pidi ootama järjekorras, kuni sind ühte ruumi lasti. Kõigepealt mindi mingite inimeste juurde, kellel olid arvutid ja mingid lahedad masinad, kuhu sisestati sinu number (sinu number (kas sa käid 11. klassis või nii) ja siis sinu klassi number ja sinu number sinu klassis, niiet minu number on 20142, sest ma käin 11. ehk teises klassis, klassis number 1 ja minu number on 42), sinu nimi ja siis pidi veel sõrmejälje andma. Mul, nagu alati igal pool, läks seal kauem aega, sest minu puhul kehtisid seal jälle, millegipärast mingid erandid. Minu pöidlajälg nägi naljakas välja XD. Ja siis anti sulle mingi kaar, mis nägi välja nagu pangakaart ja siis pidi minema ühte suletud putkadest ja seal ootasid järgmised masinad, kus said oma valiku teha ja siis võtsid jälle oma kaardi, panid selle ühte kasti ja lasid jalga. Mina, nagu alati XD, pidin veel meie kooli mingile tähtsale tüübile (ma ei tea täpselt mida ta teeb XD) aru andma, et mis mu muljed on jne ja siis nad palusid mul veel artikli kirjutada...Ja siis üks asjapulk ütles (ma ei tea tema puhul ka, kas ta oli õpetaja või keegi muu), et ta teab Eestit küll, see on ju Nõukogude Liidu osa! Ja minu päev oli sellega natuke rikutud...Ta oli nii üllatunud, kui ma talle seletasin, et Eesti on täiesti iseseisev...Ja siis sai koolipäev läbi ja me läksime koju, aga enne ma palusin Hui-Su-d, et ta saadaks mulle sõnumi, niipea kui ta tulemusest teadlik on. Ja ma olin kodus just riided ära vahetanud, kui mulle tuli sõnum, et see tiim, kus minu klassivennad on, võitis!!!! Ma olin nii õnnelik!!!
Vahepeal minu õeke Eestis lõpetas Gümnaasiumi (ja paar minu sõpra, kes on mu sõbrad mu õe kaudu XD, kuid siiski minu sõbrad ka XD, pluss üks sõber kes on...noh kauge sugulane ja sõber ja veel paar asja XD). Ma pidasin sellega seoses paar väga pikka Skype-i vestlust, mis olid väga kosutavad. Nägin paljusid oma sugulasi ja paari sõpra. Sellega seoses: palju õnne kõigile lõpetajatele!!! (Jah, Katu, sinule ka :D)
Ja nüüd paar pilti ja paar videot:
Vasakult: meie klassi asepresident Shi-Hun, Mun-Gil, Yo-Min ja Hui-Su. See on ainult pool meie sellepäevasest grupist, sest meie koolil on kaks sissepääse ja teised olid selle teise sissepääsu juures.



Inimesed ei saanud terve nädala rahulikult kooli tulla :D.

Ye-Rin ei tahtnud, et temast pilti tehakse XD.

Klass minu praegusest istekohast.

Minu laud ja minu uus üli-lahe elektrooniline sõnaraamat, millega saab e-raamatuid lugeda ja mis on nüüd Triinu põhi põhjuseks, miks Triinu eriti ei õpi.

Veel klassi.

Kaks Min-Ju-d, kes ka ei taha pildi peal olla.

Hui-Su ja Kyu-Rim, kes on pildi peal olemisega täiesti nõus.

Nii nõus, et lubasid endast teise pildi veel teha XD.

Tänav meie kooli kõrval.

Triinu suundub bussi peatusesse.

Auto remondi töökoda, kust tuleb mõnikord toredaid õli lõhnasid XD.

Veel tänavat.
http://www.youtube.com/watch?v=J6RZbczjEoQ

http://www.youtube.com/watch?v=JfeqpEkanuA

http://www.youtube.com/watch?v=OuhDnuEPau4

http://youtu.be/Y6P_WhX_jW0

Ma ei tea miks viimane link sellisena tuli, aga midagi pole teha, olete sunnitud kopeerima... Aga sellega ongi praeguseks kõik, loodan, et teile meeldis kartuliauto video!




Minu toredikud, kellest ma väga puudust tunnen!!!




2 comments:

  1. Whoa, nii vinge süsteem selle valimisega? :D Meil pole vist riigikoguvalimistel ka nii range olukord ju... :D Ja nii hea, et sa lõpuks postitasid!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete