Tuesday, May 1, 2012

Paar videot + tänasest päevast.

Paar vana videot ka vahelduseks :D.

Olime teel La Festast (kaubandus keskus) Western Domi (teine kaubandus keskus).
http://youtu.be/9YOY8K5QEos

Meil käisid valimised. Kahju ainult, et Triinu oli liiga laisk, et eest poolt filmida.
http://youtu.be/1J4hpP2jEBQ

Ma pole kindel, kas selle video osalised oleksid mu peale pahased, kui nad seda siin näeksid või mitte...ma lihtsalt loodan, et nad ei satu kunagi mu blogisse :). Aga nad laulavad hästi, ma mõtlesin, et pole hullu, kui teiega norebangi jagan.
http://youtu.be/veR-DLueUfU

Ja viimaseks: geniaalsus level Triinu.... Ma lihtsalt ei suutnud oma (ilmselgelt liiga väikeses) ajus seda välja mõelda, et erinevalt piltidest ei ole võimalik videosid ümber pöörata. No jah, mis siis ikka :). See on filmitud enne meie korea keele tundi meie pisikese, armsa raamatukogu ees. Muusika tuleb raamatukogust :). Mis see piuks seal alguses on-I have no idea (mul pole õrna aimugi).
http://youtu.be/4Dlxd8qBkjQ

Täna oli meil koolis eksami päev. Nii tore, kell 12 sai juba koju :). Esimene eksam oli arvutiõpetuses - Triinu magas. Teine tund oli meil iseseisev õppimine ja kolmas oli ingliskeele eksam - Hye-Min magas :). Ma tegin ühe pisikese ja lolli vea ja ühele vastusele jätsin vastamata, sest kõik vastusevariandid olid korea keeles :), aga kõik muu vastasin vist õigesti. Ja peale kooli sõin venna ja ta mingisuguse sõbraga koos kodus pitsat (täitsa lõpp, kui palju nad sõid XD, see pitsa oli TOHUTU) ja siis läksin välja jalutama. Nii ilus on igal pool, aga kahjuks oli mu fotoka aku tühi :(. Ja ma avastanin seda alles väljas. Aga väljas on ka väga-väga palav. Tõsiselt, Eestis on sellist ilma tavaliselt suve keskel. Ma pean omale mingi peakatte ka muretsema, sest iga kord kui ma päikese kätte lähen on mul tunne, et järgmise viie minuti jooksul saan päikesepiste.
Mul oli täna kõvasti staarihetke ka XD. Kõndisin läbi pargi ja enamus inimesi vaatasid minu suunas, mis tegelikult on ebatavaline, sest ma olen seal samas pargis varem ka jalutamas käinud ja mõnikord on seal olnud peaaegu sama palju inimesi, aga kunagi varem pole ma sellise tähelepanu ohvriks (mitte tähelepanu osaliseks, sest liigne tähelepanu võib ebamugav olla XD) langenud. Kaks väikset tüdrukut näitasid näpuga ja kuulutasid, et näe, välismaalane. See oli küll naljakas. Nende ema siis seletas neile midagi taolist et, ei tohi näpuga näidata, vaid tuleb viisakalt tere öelda :). Nad old nii toredad, et ma lehvitasin neile. Ja siis oli mingi välismaalane oma lapsega ja kuna nad vaatasid minu poole, siis ma noogutasin tervituseks pead. Ja siis see 'välismaalane' (paremat nime ma talle ei tea XD) rääkis oma lapsele sellise ninnu-nännu häälega:"Kes see on? Meie teda ei tea. Me pole teda varem näinud ka!". See oli nii koomiline, et mul oli eneseväärikuse hoidmisega probleeme :).  Meil siin Koreas üldse välismaalased hoiavad kokku ja Ilsanis, kus on välismaalasi vähem, tervitatakse alati. Selline, me-pole-kindlasti-ühest-rahvusest-aga-vähemalt-ühest-rassist-ja-ma-arvan-et-see-teine-inimene-teab-mis-tunne-on-välismaalasena-Koreas-elada tunne tekib alati :D. Ja siis oli veel kamp väga ilusaid tüdrukuid, kes läksid mööda väga tõsiste nägudega ja täpselt kui nad minust mööda olid läinud ma kuulsin kuidas üks neist sosistas: "Välismaalane." Tõsiselt, mis inimestega täna juhtus? Minul vähemalt oli lõbus kodutee XD. Ja siis meie maja juures olevas pargis, mis on tegelikult selle sama pargi osa, tegi üks väga korralik kamp vanaemasid ja vanaisasid parki ilusaks. Rohisid muru seest umbrohtu välja ja ma ei tea mis kõik nad veel ära korraldasid. Ma oleks nii tahtnud nendega ühineda, aga see oleks natuke imelik olnud....Aga see oli väga tore vaatepilt ja tegi tuju väga heaks :).

Kõik! Triinu läheb tuttu!!!

No comments:

Post a Comment