Sunday, August 26, 2012

Goyang Global High Schooli Festival

Ma käisin reedel Goyang Global Gümnaasiumi festivalil, mis oli rohkem nagu...kultuuriõhtu XD (noh, tegelikult see oli õhtu, kus kõik kooli ringid/klubid said esineda). See oli väga, väga, väga superlahe! Me nägime õhtu jooksul ühte muusikali, mis oli väga lahe, ühte näidendit, mis oli ka super ja rokk kontserti moodi asja, mis oli ka väga tore ja siis kõrvale pudi-padi, mis ei olnud tingimata väga hea XD. Ja tore uudis on see, et kogu õhtu on youtube-is täies pikkuses üleval! Kes soovib, saab täies mahus vaadata, kes soovib saab natuke tutvuda, mis seal toimus :). Aga mida te olete lihtsalt kohustatud vaatama on Goyang Globali stiilis Gangnam Style: http://www.youtube.com/watch?v=Yl5utVkthAI&feature=share. See oli väga vaimukas :). Ma arvan, et mul ei ole mõtet enda salvestatud videosid jne siia panna, aga siin on teile link kust leiate kogu õhtu: http://www.youtube.com/user/VoxHumanaGGHS. Ja samal ajal kui mina seda postitust kirjutasin, läks meie koer oma tagumise käpaga tülli ja pidas sellega korraliku võitluse maha XD. Päriselt-jalg ründas nägu ja nägu hammustas vastu! Ta on meil ikka totu :)..meil terve pere jättis teleka vaaatamise pooleli, mina kirjutamise ja vaatasime seda totust ilmaimet ja naersime :D. Mulle meeldib meie kutsu ikka rohkem ja rohkem.
Ja ongi kõik :)!

4 comments:

  1. Gangnam Style - vägev video on kokku pandud, laulja tantsib väga hästi :D Muuidugi lahe oli ka see, et kui kaks tüdrukut taustal elustamist matkisid, pumpas üks oma patsiendi kõhtu :D
    Mida tähendab Goyang GLobali stiil?

    Ja Triinu, peab veelkord mainima, et su blogi on väga mõnus lugeda. Sa viskad vahel ägedaid kilde.

    Kõike head ja suur kallistus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi, mina ei pannudki tähele, et ta kõhtu pumpas :D! Goyang Global (high school) on see kool, kus need õpilased käivad, kes selle video tegid :). Ja mul on hea meel, et sulle mu blogi meeldib, ma just pidevalt mõtlen, et see ei ole väga meelelahutuslik XD. Aga mul on sulle ka küsimus, kuigi sa ei pruugi seda näha XD, küsin ikkagi: kas sa siis hakkad ka Austrias blogi pidama? Palun hakka XD! Või juba pead? Kontrollin su kasutajat XD.

      Delete
  2. Äge on see, et sinu kooli versioon oli minu esimene kontakt selle lauluga. Eile näitas toakaaslane mulle originaali ja küsis, kas ma olen juba seda ägedat lugu kuulnud. Laulu populaarsus kasvab Eestis ja vist ka mujal maailmas suure kiirusega XD.

    ReplyDelete
  3. Hihihi, PSY on jah kuum teema praegu XD. Aga kahjuks polnud see minu kool, vaid minu ja Myriami sõprade kool, kus Ash käis (ja kelle kaudu me nende inimestega sõbraks saime XD). Aga see on väga lahe, et sa seda videot enne originaali nägid XD!!!

    ReplyDelete