Thursday, July 19, 2012

Õhtusöök mitmele.

Täna käisin kõikide inimestega, kes Terjonit ja Shi-Hun (andke mulle nimede kirjutamis kiiksud andeks-kõik Korea nimed koosnevad kahest 'tähest' nagu nad ise ütlevad ja sellepärast eraldan ma neid sidekriipsuga, sest nad ise teevad ka nii, aga mõne nimega tundub kokku kirjutamine lihtsalt loomulikum) liha söömas. Ja Terjon ja Shi-Hun tegi välja...ma ei tea kas nad maksid selle kõik oma taskust või oli mingi preemia vms asi mängus. Ma väga loodan, et nad seda oma taskust kinni ei maksnud, sest me käisime ühes nendest restoranidest, kus sa maksad mingi summa (ja see pole üldsegi nii odav) ja siis sööd nii palju liha kui sisse mahub. Riisi ja limonaadide ja muude lisaasjade eest pead juurde maksma.
Sinna saamisega oli mul ka tükk tegu, sest koguaeg vahetus kokkusaamis koht ja mina ei saanud korralikult Hui-Sust aru ja tema minust ja siis kui mu ema Hui-Suga telefonis rääkis, tekkis ka mingi arusaamatus ja ma olin juba restoranis, kui Hui-Su mind alles mingis raamatukogus ootas :). Aga lõpuks saime ikka üsna kiiresti kokku. Restorani töötajad ei saanud aru, miks ma nii segaduses seal olin :D, küsisid, et mitu inimset tuleb jne.  Ma seletasin neile, et ma kohtun sõpradega ja ma ei tea mitu meid on jne. Mul oli juba kergelt naerualuse tunne, kui Hui-Su lõpuks tuli ja kogu segadus oli peast pühitud. Leppisime Hui-Suga kokku ka, et läheme suve vaheajal koos Batmani 3. osa vaatama! Panen igaks juhuks kirja, et me läheme 12. augustil, siis mul on koht kust vaadata ja mis kuhugi ära ei kao :). Muidu oli tore õhtu, sõime väga palju. Mul oli lõpuks tulema hakates selline tunne, nagu oleks jõuluõhtu või tuleks vanaema juurest kellegi sünnipäevalt. Kõik korrad, kui ma olen nedes lihakohtades käinud on kõht pärast nii täis, sest inimesed on seal alati nii kaua, ilmselt kuna see on kallis ja seal koguaeg söömas ei käida, ja siis söön juba sellepärast, et igav ei hakkaks :D. Mul oleks elu palju lihtsam kui ma keelt rohkem oskaks, aga ma üritan kannatlik olla, sest mingi progress ikka toimub.
Homme on meil viimane päev koolis enne suve vaheaega! Siis laupäeval on mingi YFU lõuna ja ma isegi ei tea päris täpselt kus see toimub, sest mulle keegi ei öelnud ja teised, kes väidavad, et neile öeldi ei ole ka ikka päris kindlad. Aga kui see toimub seal, kus arvatakse, et see toimub (ühes kirikus Seoulis) siis ma võibolla näen oma saabumis ema, sest ta töötab seal. Ma tahan neile vaheajal külla minna aga ma pole neilt veel küsinud, mis kuupäevad sobivad, sest ma ei tea ise ka veel, millal oleks kõige parem aeg minna. Aga küll ma selle varsti välja nuputan.
Nüüd paar pilti meie tänasest õhtusöögist:
Hui-Su

Kaksikvennad Terjon ja Terjoni vend :)

Veel on tulel viisakas koguses liha.

Kaks tüdrukut, kes ei käi meie klassis = ma ei tea nende nimesid.

Ei mäleta nime :( + Hye-Min + Hui-Su.

Mina ja see tore tüdruk :).

Ma olen ikka jube inimene, poseeri  inimestega, kelle nimesid ma isegi ei mäleta.

Meie seltskond miinus paar inimest.

Hye-Min tegi kõigist pilti :D. Ta on nii armas.

Paremal esiplaanil Kapten Porgand (ei ole kuidagi suguluses, ega seotud kuulsa Kapten Porgandiga, kes teenib Vahtkonnas).


Tegin pilti sellest, kuidas tehti pilti.

Poose kõrvalt vaatest.
Meil oli täna vist taifuun XD. Siis kui ma hommikul bussijaama kõndisin oli küll tänav üks korralik jõekene :D. Aga nüüd ongi kõik! Head ööd, ma lähen varsti magama :D!

3 comments:

  1. Päris lahe nimi Terjoni vend XD. Ma nii sama nöögin aga tor ju kui sul on pilte mida kõigile näidata(eg. siin olen mina ja ... oki järgmine pilt. Mina ja ... ah vaadake pilte vaikuses ilma kommentaarideta XD) See tüdruk kelle nimi on Ei mäleta nime :(, kas ta kannab lääsesid(kui tal üldse on läätsed aga arvatavasti on :D kindluse mõttes mainin ära, sest pildi pealt on ju raske midag tuvastada) magades ka või, sest tal on silmapõletik(Meenutab natuke Kellit XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meentab Kellit ainult silmapõletiku poolest XD ja tee või tina aga nende piltide järgi on tal küll väike ärritus silmades, ei ma olen liiga kaua arvtis olnud peab vist agama minema XD Kõik tublid lapsed lähevad kell 9 magama(Ärge kommentaari postitus aega uskuge, sest see on Triinu kohalik aeg XD minul on siin kell pool üheksa XD)

      Delete
    2. Triinu ma vestlen su blogi lugejatega~!!!!!!(Ainult Tintsu ja veel paar inimest teavad, kuidas seda lauset õigesti lugeda XD)Ma ütlesin neile su hüüdnime ka XD või noh ühe neist aga ma olen neid kindlasti varem ka kasutanud XD. Kõik mina lõpetan XD.

      Delete